Reklama Gora

Kategorie
 • Bary [170]
 • Catering [8]
 • Kawiarnie [7]
 • Kebaby [4]
 • Kluby [4]
 • Kuchnia żydowska [3]
 • Pizzerie [6]
 • Przyjęcia okolicznościowe [3]
 • Puby [3]
 • Restauracje [6]
   - Kuchnia amerykańska [1]
   - Kuchnia angielska [1]
   - Kuchnia arabska [1]
   - Kuchnia austriacka [0]
   - Kuchnia azjatycka [1]
   - Kuchnia bałkańska [1]
   - Kuchnia brazyijska [0]
   - Kuchnia chińska [1]
   - Kuchnia chorwacka [0]
   - Kuchnia czeska [1]
   - Kuchnia Etniczna [0]
   - Kuchnia europejska [1]
   - Kuchnia francuska [0]
   - Kuchnia fushion [0]
   - Kuchnia galicyjska [1]
   - Kuchnia grecka [1]
   - Kuchnia gruzińska [0]
   - Kuchnia hiszpańska [1]
   - Kuchnia indyjska [2]
   - Kuchnia irlandzka [0]
   - Kuchnia japońska [1]
   - Kuchnia kresowa [1]
   - Kuchnia marokańska [0]
   - Kuchnia meksykańska [0]
   - Kuchnia mieszana [1]
   - Kuchnia międzynarodowa [0]
   - Kuchnia orientalna [1]
   - Kuchnia ormiańska [0]
   - Kuchnia polska [2]
   - Kuchnia portugalska [0]
   - Kuchnia regionalna [1]
   - Kuchnia rosyjska [0]
   - Kuchnia rybna [1]
   - Kuchnia staropolska [0]
   - Kuchnia śródziemnomorska [0]
   - Kuchnia tajska [0]
   - Kuchnia turecka [0]
   - Kuchnia wegetariańska [1]
   - Kuchnia węgierska [1]
   - Kuchnia wietnamska [1]
   - Kuchnia włoska [1]
 • Wesela [7]
Statystyki
Online: 1
Online zalogowanych: 0
Ogłoszeń: 244

Pomoc

FAQ

1. Jak odbywa się proces rejestracji? 
Proces rejestracji Użytkownika odbywa się wyłącznie przez Serwis Palce Lizać. Użytkownikiem może stać się każdy internauta, który prawidłowo i zgodnie z prawdą wypełnił formularz rejestracyjny oraz właściwie aktywował swoje Konto. 

2. Jak korzystać z Serwisu? 
Aby prawidłowo korzystać z Serwisu Palce Lizać należy posiadać dowolną przeglądarkę internetową, która posiada uruchomiony mechanizm cookies oraz JavaScript. 

3. Co to jest Konto Użytkownika? 
Konto Użytkownika jest to specjalny zapis w bazie Serwisu. Znajdują się w nim informacje, które podał użytkownik podczas rejestracji, w trakcie użytkowania Serwisu. 

4. Kto może korzystać z Serwisu Palce Lizać w celach informacyjnych? 
Korzystać z tej usługi może każdy internauta. 

5. Na czym polega aktywacja Konta Użytkownika? 
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na wskazany adres poczty elektronicznej zostaje wysłana specjalna przesyłka elektroniczna. Stosując się do zawartych w niej instrukcji aktywuje się konto. 

6. Czy każdorazowo Użytkownik musi się wylogować z Serwisu? Co może się stać jeżeli tego nie zrobi? 
Po zakończeniu wizyty w Serwisie Użytkownik musi się wylogować. W przeciwnym wypadku dostęp do konta mogą uzyskać osoby niepowołane. 

7. Jak długo trwa aktywacja Konta Użytkownika? 
Aktywacja konta użytkownika jest natychmiastowa po potwierdzeniu rejestracji ale może też  trwać do 24h od momentu wysłania zgłoszenia  d pon. do pt.). 

8. Czy Serwis Palce Lizać pobiera opłaty np. za aktywację Konta Użytkownika? 
Nasz serwis nie pobiera od Użytkownika żadnych opłat aktywacyjnych. Serwiz pobiera opłatę za wystawioną wizytówkę lokalu , oraz prowadzoną przez naszych pracowników kampanie reklamową, gzie każdy zarejestrowany użytkownik będzie promowany.

9. Co należy zrobić aby móc korzystać z funkcji Serwisu Palce Lizać dostępnych wyłącznie dla Użytkowników Serwisu? 
Aby móc z nich korzystać należy zalogować się używając adresu poczty elektronicznej podanego podczas rejestracji oraz niejawnego hasła Użytkownika. 

10. Opinia, która się ukazała zawiera nieprawdziwe informacje. Czy  można ją usunąć? 
Jeśli uważasz, że opublikowana recenzja zawiera nieprawdziwe informacje, skontaktuj się z nami. W wiadomości, którą możesz wysłać na adres restauracja@restauracja.pl napisz o którą recenzję chodzi i wymień wszystkie informacje, które są Twoim zdaniem nieprawdziwe, wraz z uzasadnieniem. Zaznaczamy jednak, że zarzuty typu „recenzent napisał, że otrzymał zimne danie, a to jest niemożliwe" nie będą brane pod uwagę. 

11. Czy Serwis Palce Lizać może zablokować lub usunąć konto Użytkownika? 
Konto Użytkownika może być zablokowane lub skasowane przez obsługę Serwisu. 

12. Kiedy może dojść do zablokowania lub skasowania Konta Użytkownika? 
Konto może zostać zablokowane lub skasowane jeżeli Użytkownik postępuje niezgodnie z regulaminem, gdy składa nieprawdziwe dane dotyczące rejestracji, nie wyloguje się po zakończeniu wizyty w Serwisie, bądź też nie aktywował Konta w terminie 72 godzin od otrzymania przesyłki zawierającej wskazówki dotyczące aktywacji. 

13. Moja restauracja otrzymała negatywną opinię. Co mogę zrobić? 
Otrzymywanie negatywnych komentarzy nie jest przyjemne, ale należy też pamiętać o tym, że opinie zamieszczane w serwisie są subiektywne - jednej osobie zasmakuje to, co serwujesz w swojej restauracji, a ktoś inny za to samo danie przyzna mniejszą liczbę gwiazdek. Dokładamy wszelkich starań, by w naszym serwisie ukazywały się recenzje wiarygodne i konstruktywne, przyglądając się każdej z osobna. Dobrze jest starać się wyciągnąć wnioski z krytycznych recenzji, a także starać się wciąż wprowadzać zmiany na lepsze - te recenzenci na pewno docenią. 

14. Skąd pochodzą informacje na temat restauracji znajdujących się w Serwisie Restauracje.pl? 
Informacje te powstają na bazie materiałów przekazanych przez restauratorów, bądź są zamieszczane przez nich samych. 

15. Co stanie się z danymi Użytkownika po zlikwidowaniu Konta? 
Konto zostanie usunięte przez Redakcję Serwisu Palce Lizać w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania żądania. Usunięcie konta Użytkownika nie jest jednoznaczne z usunięciem opinii przez niego napisanych i nie oznacza automatycznego usunięcia tychże. 

16. Czy Użytkownik może samodzielnie zamknąć oraz zlikwidować swoje Konto? 
Użytkownik może zlecić likwidację swojego Konta, kontaktując się z obsługą Serwisu: sztukaprzyrzadzania@twojemiastopasji.pl. 

17. Czy serwis usuwa bądź nie publikuje niepochlebnych opinii jeśli lokal ma wykupiony tzw. wpis pełny? 
Nie. Zamówienie płatnej reklamy w serwisie (prezentacji pełnej, wysyłki mailingu bądź w innej formie) nie ma wpływu na zamieszczane opinii. Każda opinia rozpatrywana jest indywidualnie, a każdy lokal jest pod tym względem traktowany jednakowo. 

18. Dlaczego dodany przeze mnie lokal nie wyświetla się od razu w serwisie? 
Wszelkie publikowane u nas treści (czy to dane lokali, czy recenzje użytkowników) są najpierw weryfikowane przez redakcję. Czynnik ludzki powoduje, że czasem musi to chwilę potrwać. Im więcej informacji o lokalu zamieścisz w wizytówce, tym krócej potrwa weryfikacja. 

19. Nie pamiętam hasła - co mam zrobić? 
Dostęp do hasła posiada tylko i wyłącznie osoba, która uprzednio rejestrowała się na naszym portalu. Są to dane nieznane pracownikom serwisu, dlatego brak hasła wiąże się z zablokowaniem dostępu do konta Restauratora.

 

Ostatnio dodane

RSS, RSS Feed zł
2017-12-12
http://www.enjoi.co/ zł
2017-11-19
Фискальная служба Украины zł
2017-11-16
#file_links["C:\Users\jobo\Desktop\xrumer files\IDW\homepage.txt",1,N] zł
2017-10-23
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
Nicolas Sotton : Fondateur du Forum SEO GHSTools.fr zł
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-19
2017-09-17
2017-09-17
2017-09-17
2017-09-17
2017-09-17
2017-09-17
2017-09-16
2017-09-16
2017-09-16
2017-09-16
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-15
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-14
2017-09-13

Reklama Stopka